Reklamacje i zwroty

Jak dokonać zwrotu towaru?

W ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru

masz prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny.

Towary możesz zwrócić poprzez:

Samodzielną wysyłkę na adres:
Olena Stepaniuk
ul.Okopowa 22/61,
01-063 Warszawa

*W przypadku samodzielnego odesłania produktów prosimy o wypełnienie formularza 

OSWIADCZENIE O ODSTAPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGLOSC

n u m e r   z a m ó w i e n i a

( W P I S Z  N U M E R  Z A M Ó W I E N I A )

Olena Stepaniuk

Ul.Okopowa 22/61

01-063 Warszawa

IMIE. NAZWISKO I ADRES

ODSTĘPUJE OD UMOWY SPRZEDAŻY I ZWRACAM PRODUKTY:

NAZWA TOWARU:

Jednocześnie wnoszę o zwrot wpłaconych pieniędzy w kwocie            ..zt

(stownie zlotych)

na numer rachunku bankowego:

 

       DATA I PODPIS

 Formularz możesz dołączyć do paczki lub przesłać mailowo na podany info@yviva..pl

Zabezpiecz produkty, aby uniknąć ich uszkodzenia podczas transportu. Nadaj paczkę zgodnie z instrukcją.

Po dostarczeniu paczki sprawdzimy stan produktów i poinformujemy Cię o decyzji dotyczącej zwrotu.

Pamiętaj, że ze względów higienicznych i ochrony zdrowia niektóre produkty, takie jak kosmetyki w zapieczętowanych opakowaniach, nie mogą być zwrócone po ich otwarciu. Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

Jak dokonać reklamacji towaru?

Jeśli zakupiony produkt ma wady fabryczne lub nie jest zgodny z opisem,
możesz zgłosić reklamację zgodnie z obowiązującą procedurą.

                     Reklamację możesz zgłosić poprzez:

Samodzielną wysyłkę na adres:
Olena Stepaniuk
ul.Okopowa 22/61,
01-063 Warszawa

*Podczas samodzielnego odesłania produktów prosimy o wypełnienie formularza “Reklamacja”

REKLAMACJA

numer zamówienia

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

( WPISZ NUMER ZAMÓWIENIA)

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Olena Stepaniuk

Ul.Okopowa 22/61

01-063 Warszawa

 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

IMIĘ, NAZWISKO I ADRES KONSUMENTA

REKLAMUJĘ NASTĘPUJĄCE PRODUKTY:

 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

NAZWA TOWARU, DATA ZAKUPU, WADA TOWARU

 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

NAZWA TOWARU, DATA ZAKUPU, WADA TOWARU

 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .   .

NAZWA TOWARU, DATA ZAKUPU, WADA TOWARU

 

Preferowana forma rozpatrzenia – naprawa/wymiana/zwrot pieniędzy ( ZAZNACZ WŁAŚCIWE)

na numer rachunku bankowego:

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

DATA I PODPIS

 Formularz możesz dołączyć do paczki lub przesłać mailowo na podany info@yviva..pl

Następnie trafia do działu obsługi klienta, który zajmie się rozpatrzeniem Twojego zgłoszenia.

Po weryfikacji Twojej reklamacji poinformujemy Cię o dalszych krokach.

**Pamiętaj, aby przy samodzielnym zwrocie zachować dowód opłaty za przesyłkę, gdyż jest on potrzebny do uzyskania zwrotu kosztów po pozytywnej decyzji reklamacyjnej.


Co robić gdy paczka dotarła uszkodzona:
Przed odebraniem przesyłki prosimy o dokładne sprawdzenie, czy opakowanie nie jest uszkodzone. Jeśli zauważysz jakiekolwiek nieprawidłowości, najlepiej odmów przyjęcia paczki i skontaktuj się z nami, wysyłając wiadomość na adres info@yviva.pl Po opłaceniu należności za pobranie i pokwitowaniu odbioru paczki masz prawo otworzyć ją w obecności kuriera, aby upewnić się, że zawartość jest zgodna z zamówieniem. Jeśli stwierdzisz jakiekolwiek niezgodności, kurier jest zobowiązany sporządzić protokół szkody, który będzie podstawą do reklamacji.

W razie wątpliwości, zapraszamy
do kontaktu pod adresem e-mail:
info@yviva.pl



Shopping Cart