Reklamacje i zwroty
Jak dokonać zwrotu towaru?
W ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru
masz prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny.
Towary możesz zwrócić poprzez:
Samodzielną wysyłkę na adres:
Olena Stepaniuk
ul.Okopowa 22/61,
01-063 Warszawa
*W przypadku samodzielnego odesłania produktów prosimy o wypełnienie formularza
OSWIADCZENIE O ODSTAPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGLOSC
n u m e r z a m ó w i e n i a
( W P I S Z N U M E R Z A M Ó W I E N I A )
Olena Stepaniuk
Ul.Okopowa 22/61
01-063 Warszawa
IMIE. NAZWISKO I ADRES
ODSTĘPUJE OD UMOWY SPRZEDAŻY I ZWRACAM PRODUKTY:
NAZWA TOWARU:
Jednocześnie wnoszę o zwrot wpłaconych pieniędzy w kwocie ..zt
(stownie zlotych)
na numer rachunku bankowego:
DATA I PODPIS
Formularz możesz dołączyć do paczki lub przesłać mailowo na podany info@yviva..pl
Zabezpiecz produkty, aby uniknąć ich uszkodzenia podczas transportu. Nadaj paczkę zgodnie z instrukcją.
Po dostarczeniu paczki sprawdzimy stan produktów i poinformujemy Cię o decyzji dotyczącej zwrotu.
Pamiętaj, że ze względów higienicznych i ochrony zdrowia niektóre produkty, takie jak kosmetyki w zapieczętowanych opakowaniach, nie mogą być zwrócone po ich otwarciu. Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.
Jak dokonać reklamacji towaru?
Jeśli zakupiony produkt ma wady fabryczne lub nie jest zgodny z opisem,
możesz zgłosić reklamację zgodnie z obowiązującą procedurą.
Reklamację możesz zgłosić poprzez:
Samodzielną wysyłkę na adres:
Olena Stepaniuk
ul.Okopowa 22/61,
01-063 Warszawa
*Podczas samodzielnego odesłania produktów prosimy o wypełnienie formularza “Reklamacja”
REKLAMACJA
numer zamówienia
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
( WPISZ NUMER ZAMÓWIENIA)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Olena Stepaniuk
Ul.Okopowa 22/61
01-063 Warszawa
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
IMIĘ, NAZWISKO I ADRES KONSUMENTA
REKLAMUJĘ NASTĘPUJĄCE PRODUKTY:
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
NAZWA TOWARU, DATA ZAKUPU, WADA TOWARU
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
NAZWA TOWARU, DATA ZAKUPU, WADA TOWARU
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
NAZWA TOWARU, DATA ZAKUPU, WADA TOWARU
Preferowana forma rozpatrzenia – naprawa/wymiana/zwrot pieniędzy ( ZAZNACZ WŁAŚCIWE)
na numer rachunku bankowego:
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
DATA I PODPIS
Formularz możesz dołączyć do paczki lub przesłać mailowo na podany info@yviva..pl
Następnie trafia do działu obsługi klienta, który zajmie się rozpatrzeniem Twojego zgłoszenia.
Po weryfikacji Twojej reklamacji poinformujemy Cię o dalszych krokach.
**Pamiętaj, aby przy samodzielnym zwrocie zachować dowód opłaty za przesyłkę, gdyż jest on potrzebny do uzyskania zwrotu kosztów po pozytywnej decyzji reklamacyjnej.
Co robić gdy paczka dotarła uszkodzona:
Przed odebraniem przesyłki prosimy o dokładne sprawdzenie, czy opakowanie nie jest uszkodzone. Jeśli zauważysz jakiekolwiek nieprawidłowości, najlepiej odmów przyjęcia paczki i skontaktuj się z nami, wysyłając wiadomość na adres info@yviva.pl Po opłaceniu należności za pobranie i pokwitowaniu odbioru paczki masz prawo otworzyć ją w obecności kuriera, aby upewnić się, że zawartość jest zgodna z zamówieniem. Jeśli stwierdzisz jakiekolwiek niezgodności, kurier jest zobowiązany sporządzić protokół szkody, który będzie podstawą do reklamacji.
W razie wątpliwości, zapraszamy
do kontaktu pod adresem e-mail:
info@yviva.pl
